четверг, 7 февраля 2013 г.

рефлексивна методика активного навчання учнів

Дата останньо змни 02 Жовтня 2012

Дизайн та розробка

Кiлькiсть переглядiв: 777

Ви знаходитесь тут: Модульно-розвивальне навчання Вдмнност мж навчальною, «освтньою»  проблемно-модульною програмамиСкладники програмТрадицйна (державна) навчальна програмаОсвтня програма (за ¶. С. Якиманською)Проблемно-модульна програма (за А. З. Фурманом)1. Базовий матерал2. Принцип побудови3. Основна мета4. Необхдн програмово-методичн засоби5. Основний результатВИДИ МОДУЛ¶В (ЗА А. ФУРМАНОМ)1. НУЛЬОВИЙ (НЕОБОВ’ЯЗКОВИЙ) – ЧУТТґВО-ЕСТЕТИЧНИЙ (Ч-Е) – Ма на мет захопити, зацкавити учнв змстом певного роздлу чи курсу2. УСТАНОВЧО-МОТИВАЦ¶ЙНИЙ (У-М) –мстить емоцйно забарвлен факти  приклади, у ход сприймання яких в учнв виника зацкавлення темою3. ЗМ¶СТОВНО-ПОШУКОВИЙ (З-П) –актуалзаця опорних знань, розвиток пзнавально активност та самостйност учнв, розв’язання проблемних завдань4. ОЦ¶ННО-СМИСЛОВИЙ (О-С) – первинне осмислення здобутого досвду, розвиток оцнки та самооцнки, контролю та самоконтролю через розв’язання рзного типу завдань5. АДАПТИВНО-ПЕРЕТВОРЮЮЧИЙ (А-П) – формування вмнь  навичок, застосування знань у нестандартних ситуацях, активне використання самостйно роботи учнв, захисту творчих робт, дискусй тощо6. СИСТЕМНО-УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ (С-У) – формування цлсно системи особистих знань, встановлення зв’язкв мж поняттями та явищами (аналз, синтез), розв’язання проблемних завдань тощо. Мстить систему теств, задач, контрольних запитань тощо.7. КОНТРОЛЬНО-РЕФЛЕКСИВНИЙ (К-Р) – пдсумковий контроль, оволодння знаннями, цнностями, нормами. Провдними методами  самоаналз  самооцнка.8. ДУХОВНО-ЕСТЕТИЧНИЙ (Д-Е) – моделювання ситуац творчост та розвитку фантаз учнв. Основний вид дяльност – творч роботи.Психологчне дослдження 2003 року серед учнв школи.На питання «Чи подобаться вам перехд на модульно-розвивальну систему навчання?» вдповли «так» …% Психологчне дослдження 2003 року серед учителв школиНа питання «Чи подобаться вам перехд на модульно-розвивальну систему навчання?» вдповли «так» …

Модульно-розвивальне навчання - Смлянська спецалзована школа ¶-¶¶¶ ступенв 5

Комментариев нет:

Отправить комментарий